tisdag 6 september 2016

Sex sexcitat.

Jag kommer ofta ihåg ordagrant vad personer har sagt. Det här kan vara en både bra och dålig egenskap men när det gäller oneliners så är det endast positivt. Så här kommer nu sex sexcitat som jag har fått höra av mina nära och kära, och fulla människor på fest. För att citera Salt-N-Pepa, "Let's talk about sex baby/ let's talk about you and me/ let's talk about all the good thing and the bad thing that may be"

Kvällens solnedgång får agera som nödutgång för de som inte vill läsa NSFW-grejer och som en symbol för sex.

"Jag vill vara den som tar emot. Because let's face it, you just wanna be pounded like the little bitch you are."

"Den jävel lyckades riva upp mej. Med den där little thing of his, hur lyckas man?!"

"Vet ni det är riktigt najs att bli fistad. Så intimt och så najs. Pröva det om ni vill och får chansen."

"Att inte kunna fakea en orgasm om man har en snopp stämmer verkligen inte. Jag är typ en mästare på manliga fakeorgasmer."

"Mitt bästa tips efter sex är att inte gå på mattor direkt efteråt. Droppfaktorn är allt för hög, I am telling you: undvik mattor eller klä på dej!"

"Kvinnor är tvugna att kommendera och styra och ställa i vardagen så mycket att allt vi vill är att bli lite dominerade i sovrummet. Är det för mycket begärt?"

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar