torsdag 22 oktober 2015

Trotsigt lågstadiebarn.

Gooo'mooroooon... (läses som: seg högstadieklass en måndagmorgon) Tro inte att jag kommer här nu igen och spottar ur mej ett dunderinlägg om något jätteaktuellt, speciellt brännande inom bloggosfären. Nej, fy, här finns inga krafter eller hjärnceller att aktivera för sådant debatterande. Min hjärna beter sej som en lågstadieunge just nu, praktexempel: Förnuftet kommenderar: "Nu måst jag göra någonting vettigt (skolarbete/blogga/diska/stiga upp etc.), punkt slut." Lågstadieungen trotsar: "Nej, aldrig i livet. Jag vägrar."

Så i brist på annat material får ni här lite bilder att stirra på:

Här är min livscykel för tillfället. Plugg, festligheter, regelrätta ångest-söndagar. (Jag går sönder inombords p.g.a. de asymmetriska textraderna, förlåt..!)

Här exemplifieras en lång process av "den perfekta bilden". Bilderna till vänster finns i ca. tjugo upplagor och den högra i endast ett exemplar. Bryt Instagram-perfektionen, jaaaa!

Häjtå.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar