tisdag 25 augusti 2015

Yra höns.

Tjolahoppsan! Så igår spammades Snapchat sönder av alla spända gulisar. Även jag hade min första skoldag. För att inte tråka sönder er med sociala analyser och en djupgående redogörelse över mina reflektioner så ska jag mej kortfattad.

Vi fick massa information, vi åt lunch och på kvällen hade vi en piknik. Alla var förvirrade. Alla var nervösa. Jag har nu 16 nya namn att lära mej. Är fortfarande lika förvirrad. Tutorerna agerade snälla hönsmammor.

Dagens känslor i en bild. Förvirring och nervositet blandades med nyfikenhet och pepp. Let's do this!
En ska ju aldrig avslöja sina dåliga prestationer men ett tips måste jag ge er. Försök aldrig formulera vettiga meningar kl: 07:30. Under tidspress, på en offentlig blogg. Aldrig.

(För mer info om kaotiska livsförändringar håll utkik efter veckans krönika på Sevendays imorgon.)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar