måndag 27 juli 2015

Alter-egot i wifi-torka.

Tjenare! Mittiallt fann jag mej själv i ett nytt hem. Blev tillfälligt Vasabo i någon vecka innan jag flyttar till Åbo. Att ha en fyrarummare helt för sej själv är ungefär 100% okej, enda problemet är det ultimata i-landsproblemet. WIFI. Här är inget sådan ikopplat ännu, vilket resulterar i ett knaggligt surfande på min telefon. Det går sådär.

Därför, kommer endast denna snabba uppdatering nu. 1) Jag skrev krönika, den kommer se dagens ljus på tisdag alternativt onsdag. Håll utkik! 2) Jag åker med ett flyttlas imorgon och besöker IKEA-kaoet nu i veckan, yay! Här ingår ännu mera internet-torka... 3) Utan internetuppkopplining hinner en göra hujsigt mycket saker. Jag mår lite illa av hur mycket tiiiiiiiiiid jag lägger ner på random-Youtubeklipp, virtuellt-fönstershoppande och Netflix. Usch.

I lördags klev mitt alter-ego ut ur garderoben är jag skulle fota min perfekta eyeliner-vinge. Säg hej till ultra diviga Lina. Hej, hej! För övrigt är det även hon som driver den här bloggen. (Och ja, jag skrev just om mej själv i tredje person, ringer ni psyken redan?)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar