onsdag 3 juni 2015

Prestationsångest, cykelpump.

Tjolahejsan!

Jag tänkte slinka in här en sväng för att meddela att ett litet problem har uppstått. Skrivkramp. Prestationsskrivkramp med andra ord. Jag har en hel hög med briljanta tankar och funderingar jag vill bloggar om. Men i mitt huvud låter de så jävla perfekta så jag blir rädd för att förstöra dem när de når tangenterna?! Det här kan låta lite flummigt inser jag nu.

I klartext: jag har spännande inlägg på kommande. Men har drabbats av skrivkramp pga. prestationsångest. Tanken måste ju se lika bra ut på papper (på skärmen..?) som den gör i mitt huvud. Jag ska försöka få min skit ihopsatt (läs: get my shit together) och bara ösa ner dessa omtalade (omtalade i mitt huvud åtminstone) ideér.

To be continued... (plagiat av sista scenen i alla Pokémon-avsnitt, och alla serier någonsin gjorda, sorry not sorry)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar