onsdag 15 april 2015

En riktig blogg, en selfieblogg.

För någon vecka sedan (?) bloggade Linn om dilemmat med en sylig avsändare i bloggar. Borde bloggaren ha många bilder på sej själv ller inte och vad lyckad bättre. Det snabba svaret är så klart att en blogg med många bilder (helst med outfits, mat, selfies och alltannat pynjas...) drar till sej fler läsare.

Det slog mej att jag aldrig laddat upp en enda bild på varken mitt överdriva leende i en konstig, obekväm pose eller min fint komponerade frukost. Vissa av er där ute som läser dethär kan omöjligtvis veta hur jag ser ut (om inte ni googlat mitt namn, stalkers), förutom ni som känner mej såklart (hej mamma och Bella!).

Så här kommer ett inlägg helt dedikerat till obligatoriska blogg-bilder. Njut mina vänner njut. För dethär än första och sista gången. Nästa inlägg forsätter på det vanliga feminism/störande fenomen/mens/underkläder/ och allt där emellan- temat. Luta er tillbaka, stäng av all hjärnkapacitet och njut!

Obligatorisk toalett-selfie.
Mat-bilden.
Leia framför samma känsla som jag får över att fylla bloggen med bilder.
Hon får också figurera som "min vardag"-bild, eftersom hon fyller upp 99% av min Snapchat-story. Jag känner att Crazy_CatLady96- nivån börjar bli skrämmande hög...




2 kommentarer :

  1. Snygg färg på håret! Kram: moster :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tacktack, vi börj väl nästan ha samma flamma till hårfärg snart :)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar