onsdag 14 januari 2015

Gånger jag önskade att jag hade en snopp.

Först och främst vill jag säga att det här inlägget gäller situationer eller dylikt där jag önskar att jag hade en snopp, inte alltså "könet", "sexualiteten", manligt utseende eller en manlig nippel. Ja, nippel är ett mycket bättre namn på de röd/rosa runda sakerna som sitter på brösten. Vem vill ens ha någonslags vårta på en av sina sexualiserade kroppsdelar?! Tänk om klitoris skulle kallas för vulvvårta (vuvla + vårta) eller att ollonet skulle kallas för snoppvårta! Det är ju fullkomligen absurt. Så, gör en förändring och börja kalla bröstvårtan för nippel.

NIPPEL. NIPPEL. NIPPEL.

Sådär, nu har det fastnat i er hjärnor. Nippel. (Repetition är kunskapens moder.)

Tillbaka till ursprungsidén med denhär texten. Snoppar.

1. Det är tillåtet att ha en form/utbuktning/rundning i skrevet om man har en snopp. Om man däremot har någotannat en en slät, jämn, kurvande yta över jeansen som fittbärare blir det ett jävla ståhej. Kameltå, ser man alla viska åt varandra. Fusk! Både en snopp och en fitta har en form, låt den då synas! Jeans med insydda "kullar" för att göra det bekvämt för fittan är en utmärkt idé. Någon borde ta patent på den idén före alla klädbolag efterapar detta koncept!

2.När vi ändå är inne på bekvämlighet kan jag nämna trosor. Jag skulle kunna dö för att få ha kalsonger/boxers (eller kanske inte dö, då skulle jag ju inte uppleva känslan av mjukt bomull mellan mina ben) varje dag. Jag vet att det också finns trosor i bomull, MEN, de är ju inte i rätt form. Boxers går ända ner till låren medan troskanten skär in redan halvvägs över blygdläppen, vad är det frågan om igentligen?! Klädbolag, fixa detta genast, jag vill ha boxer-långa trosor!

3.I vissa hus har ja stött på iskalla toalettringar, yttest obehagligt att trycka sin bara rumpa mot en sådan. Men snoppbärare kan ju bara stå upp och undvika den kalla ringen, förutsagt att det är urinering som står på agendan. Fittbärare kan i och för sej också stå upp men då riskerar en att kissa på golv, väggar, handdukar osv. vilket inte är särskilt  angenämt.

4.Jag har redan nämnt byxor och kiss, för att ännu nämna en fördel. Byxor och kalsonger när man ska kissa. För snoppar är det bara att öppna en liten lucka och kissa ifall man inte har tid att dra ner byxor  men fittor MÅSTE oberoende tidsbrist öppna, knäppa, dra och joxa med alla klädersplagg och få ner dom till åtminstone knäna för att undvika att få kiss på dem.

5. Om rastlösheten tar över skulle det vara ytterst underhållande om man skulle kunna göra tricks med sitt könsorgan. Fäktas, helikoptra, slänga och flänga, hur häftigt som helst, med en fitta, njää... Det finns inte så mycket som slänger och flänger där inte. Utan spegel eller utmärkta akrobatikfärdigheter kan vi ju inte ens SE våra könsorgan. Det borde egentligen varit nummer ett, men minnet bedrog mej. Jag vill kunna se min fitta.

NIPPEL. (Repetition är kunskapens moder.)


2 kommentarer :

  1. Och inte att förglömma att det är MYCKET lättare att onanera med en penis. Bara att dra av och an liksom, medan en vagina är ett mysterium utan slut som tar år och dar att förstå sig på. Olika saker är ju skönt för olika människor, så alla måste ju prova sig fram men en penis är ändå hundra gånger lättare. (Å Superkul text igen! Don't worry, ja ska int spam alla dina inlägg med kommentarer. Hehe.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant, så sant! Och i de flesta fall verkar det ju gå 100 ggr snabbre med en penis, om man ligger under tidspress är vaginan igen fördel.... Tack för komplimangen, spam hur myki som helst du bara, kommentarer e alltid uppskattade! :)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar